Mostar: 13. takmičenje u marketing planiranju na Ekonomskom fakultetu
Povezane objave
Na Ekonomskom fakultetu Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru na redu je 13. takmičenje studenata u marketing planiranju, koje će se održati 6. i 7. juna.
Ove godine manifestacija će po broju učesnika i projekata biti najmasovnija do sada, budući da se u organizaciju iste priključuje multidisciplinarni univerzitetski studij Poslovna informatika. Partner manifestacije je Fondacija Konrad Adenauer Sarajevo.
Studenti su, u protekla tri mjeseca, koncipirali marketing projekte, istraživačke studije i kreativne kampanje za sljedeća preduzeća/institucije: FK Velež Mostar, City Televizija, Inova Decor, Radio Gradska Mreža, Config, Bosna Sunce Osiguranje, Reunion, Agencija WEB STUDIO, New Marketing Solutions, Sberbank BH, Apriori BH, Zajednica aktivnih roditelja BUDI TU, BH Telecom, Intera TP, Global Trade, drvorezbarstvo „Braća Nikšić“ – kojim se ovom prilikom organizatori srdačno zahvaljuju, budući da su menadžment i zaposlenici (kreativni mentori) istih nesebičnim trudom i zalaganjem unaprijedili znanja i vještine studenata, dodatno ih dimenzionirajući i diferencirajući sutra na tržištu rada.
Visoko motivirani i sa puno entuzijazma, studenti su ponudili i više nego dobre projekte, čijim prezentacijama će prisustvovati univerzitetski nastavnici i saradnici, marketing/generalni menadžeri preduzeća/institucija učesnika u projektu, zvanice iz političkog, kulturnog, sportskog i javnog života, studenti, mediji, gosti.
Po završetku manifestacije stručni žiri će proglasiti i nagraditi tri najbolja marketing projekta, kojem, sudeći po kvaliteti ovogodišnjih projekata, neće biti nimalo lako.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*