Kako da organizujete svoj život u 10 koraka
Povezane objave
Nismo svi tako uspješni u organizaciji. Organizacija sama po sebi nije baš tako jednostavan proces. On je posljedica zdravih navika.
Ovo su neke od navika koje će vam pomoći da živite organizovan život:
1. Zapisujte
Vjerovatno vam se već desilo da dođete do nevjerovatne ideje koju niste zapisali, već ste obećali sebi da ćete se sjetiti kasnije. Više je se nikada niste sjetili. Nije važno gdje ste i šta radite, morate uvijek imati pri ruci papir i olovku. Ukoliko preferirate tehnologiju, poslužite se memo aplikacijom.
2. Spisak je vaš prijatelj
Spisak ne mora da bude važan samo kada idemo u kupovinu. Spiskovi često mogu da nam pomognu prilikom nekih situacija kada nismo sigurni šta zaista želimo.
3. Uradite to sada
Iako svi mi imamo tendenciju da odlažemo obaveze, nerijetko se zbog toga kajemo. Umanjite stres tako što ćete obavezu završiti odmah. Ne morate da započnete baš danas ukoliko imate nekoliko dana pred sobom, ali se potrudite da ne obavljate svoje obaveze u posljednjem trenutku.
4. Čuvajte samo ono što je neophondo
Kada ste okruženi haosom, čak i jednostavne obaveze postaju nepodnošljive. Odabir garderobe postaje noćna mora kada preturamo po ormaru u haosu. Jednostavno rješenje ovog problema nalazi se u čuvanju samo neophodnih stvari. Ukoliko čitave godine niste upotrijebili nešto, vrijeme je da se toga ratosiljate.
5. Zajednički zadatak
Ukoliko imate braću ili sestre često možete podijeliti obaveze kada je u pitanju sređivanje kuće. Oni se vjerovatno neće mnogo obradovati tome, ali svako mora da doprinese na neki način.
6. Držite se rasporeda
Ukoliko ste organizovana osoba, vama je vrijeme veoma dragocjeno. Svaka sekunda je važna, i vi vjerovatno ne traćite ni minut. Organizacija je ključ produktivnosti.
Na kalendaru obilježite važne datume, posljednje rokove za izvršenje nekih obaveza, i ubrzo ćete uvidjeti koliko planiranje čini život lakšim.
7. Koristite samo jedan kalendar
Samo jedan! Ukoliko zapisujete svoje obaveze u nekoliko kalendara samo ćete sebi stvoriti nered i nervozu.
8. Pronađite vremena za čišćenje
Kako biste bili potpuno organizovani veoma je bitno da pronađete dovoljno vremena za čišćenje. Iskoristite svoje slobodno vrijeme kako biste se organizovali i poštedjeli sebe nepotrebnog stresa.
9. Neka sve ima svoje mjesto
Organizujte sve svoje stvari tako što ćete ih poređati po namjeni. Nikada ih ne sortirajte pod „razno“ jer je to rupa bez dna, i više nikada nećete moći ništa da pronađete.
10. Donirajte jednu stvar prije nego što kupite drugu
Ratosiljaćete se nečega što vam nije potrebno a dobićete ono što želite. Ukoliko često ovo radite, nikada vise nećete morati da se suočavate sa prostorom prepunim stvari.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*