Zašto bi trebalo da imate LinkedIn nalog?
Povezane objave
Ukoliko uveliko popunjavate svoj CV različitim radnim iskustvom, a ozbiljno razmišljate o zaposlenju, potrebno je da imate i svoj profil na LinkedIn mreži.
LinkedIn je profesionalna mreža fokusirana na to da vam pomognete da se konektujete sa ljudima koji mogu da vam preporuče gdje da aplicirate za radno mjesto, da vas poveže sa potencijalnim poslodavcem, da vas uputi gdje biste mogli da se edukujete dodatno i, na kraju, spaja vas sa ljudima sličnih ili istih profesionalnih afiniteta po cijelom svijetu.
Da li u BiH vrijedi imati LinkedIn?
Odgovor je da, i to iz razloga koji slijede:
- Ako imate LinkedIn stranicu, nema sumnje da će se vaš profil pojaviti među prvim Google-ovim rezultatima,
- LinkedIn-ova osnova je izgrađena na individualnim ličnim profilima na kojima se prikazuju vještine i znanje vlasnika profila,
- LinkedIn objave direktno utiču na SEO poziciju,
- Zaposleni su indirektni ambasadori preduzeća – i zato se traži otvaranje ove mreže,
- LinkedIn objave mogu da dostignu gotovo sve pratioce vašeg profila,
- Na LinkedInu se možete oglašavati detaljno ciljanim oglasima – takvo detaljno targetiranje ne nudi nijedna društvena mreža.
Pred vama su podaci koji su važni, kako biste uočili produktivnost otvorenog naloga na ovoj mreži:
- LinkedIn je najveća društvena mreža za poslovne ljude i kompanije sa više od 120 miliona članova u više od 200 zemalja svijeta,
- Više od dva miliona kompanija ima profil na LinkedIn Company Pages,
- Direktori svih kompanija sa liste Fortune 500 za 2011. godinu su članovi LinkedIn-a.
Za kraj, kako je ovo isključivo poslovna društvena mreža, veoma je važno da aktivno razmjenjujete mišljenje sa drugima, ali bez vrijeđanja i spamovanja.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*