Facebook: Nova opcija koja će se sigurno isplatiti!
Povezane objave
Koliko vam smetaju reklame, pogotovo dok gledate nešto što vas interesuje? Prilikom gledanja sadržaja na YouTube-u upravo reklame kvare ugođaj, a sada nas izgleda isto to očekuje i prilikom gledanja video-sadržaja na Facebook-u.
Naime, postoji mogućnost da će Facebook, sa ciljem da više zaradi, u sve video-sadržaje integrisati i reklamni sadržaj.
Prema statističkim podacima, korisnici na Facebook-u dnevno pregledaju više od 100 miliona sati video-sadržaja! zbog čega bi ova kompanija zaista mogla da ima velike, prije svega novčane, koristi ukoliko dio tog sadržaja budu i reklame.
U planu je uvođenje novog “mid-roll” formata koji oglašivačima omogućava ubacivanje reklame u video-snimke koje korisnici gledaju najmanje 20 sekundi.
Kompanija Facebook će u početku oglašivačima dati 55 odsto zarade od reklama – koliko nudi i YouTube svima koji se oglašavaju na ovoj platformi.
Ova opcija ubacivanja reklama u video-sadržaje koje korisnici gledaju ne bi trebalo da podrazumijeva uključivanje reklama prije nego što se pokrene video-sadržaj, a testiranje će početi uskoro.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*