Šta treba da konzumiraju osobe koje puno sjede?

26/10/2018, 14:07

Šta treba da konzumiraju osobe koje puno sjede?

Ako posao koji radite iziskuje višesatno sjedenje, budite svjesni činjenice da to vrlo lako može prouzrokovati nezdrave posljedice po organizam i po tijelo.

Može doći do osjećaja pojačane gladi, visokog krvnog pritiska i porasta nivoa šećera u krvi.

Odgovarajuća ishrana kao rješenje

Naime, stručnjaci preporučuju namirnice koje treba uvrstiti u ishranu, kako bi se održalo zdravo funkcionisanje metabolizma i tijela.

Maslinovo ulje

Malinovo ulje utiče na smanjenje upalnih procesa u organizmu, a takođe utiče na smanjenje rizika od kardiovaskularnih bolesti.

Kurkuma

Ovaj začin liječi zapaljenja u tijelu i štiti od Alchajmerove bolesti. Preporučuje se svakodnevna konzumacija.

Bijeli luk

Ovaj prirodni antibiotik utiče na regulaciju nivoa šećera i masti u krvi, zatim podstiče varenje, olakšava upalu i trombozu.

Masna riba

Ribe poput lososa ili jegulje, bogate masnim omega 3 kiselinama su važne za zdravo funkcionisanje organizma. Esencijalne masti igraju važnu ulogu u mnogim procesima metabolizma.

Orašasti plodovi

Orašasti plodovi sadrže vitamine E i omega 3 kiseline. Preporučuje se konzumacija orašastih plodova jer štitite od dijabetesa i kardiovaskularnih bolesti.

Povezane objave

26/10/2018, 14:07

Komentar(a)

Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*