Kako izbjeći prejedanje i višak kilograma tokom praznika?

03/12/2019, 09:48

Kako izbjeći prejedanje i višak kilograma tokom praznika?

Opšte je poznato da većina nas tokom praznika “nabaci” koji kilogram viška. A kako to da izbjegnemo?

Razne đakonije, slatke pa slane i to svuda gdje odemo, dovoljan su razlog da tokom praznika dobijemo koji kilogram viška. Naravno, zbog prejedanja tokom božićnih i novogodišnjih praznika i slava, se kajemo tek kada dođe vrijeme da obučemo kupaći kostim.

Višak kilograma, naročito tako brzo, može i te kako loše da utiče na naše zdravlje, a evo kako to da spriječite.

Spriječite prejedanje tokom praznika

  1. Čak i ako su u toku praznici, pokušajte da se suzdržite od slatkiša i peciva.
  2. Nastavite s svojom uobičajenom rutinom kada je ishrana u pitanju.
  3. Pijte više vode, naročito ako osjetite nagon za slatkim. Voda će vas zasititi i ostaviće malo prostora za pejedanje.
  4. Dozvolite sebi da varate jednom nedjeljno, ali nemojte pretjerivati. Studije su pokazale da osobe koje prekrše dijetu jednom u toku nedjelju dana, češće se vraćaju dijeti od onih koji su stalno na rigoroznom načinu ishrane.
  5. Vježbajte! Ako već niste, krenite na neki vid fizičke aktivnosti, kako biste sagorjeli unešene kalorije.
  6. Izaberite zdravije varijante slatkiša (od lješnika, oraha, bez dodatog šećera, sa medom i crnom čokoladom).
  7. Ograničite obroke i toga se pridržavajte.
  8. Izbjegavajte masnu hranu kao i pecivo i ugljene hidrate.
03/12/2019, 09:48

Komentar(a)

Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*